WSPÓŁPRACA Z ZARZĄDEM WSPÓLNOTY PRZY SPRAWOWANIU ZARZĄDU

 

Pod pojęciem tym rozumiemy prowadzenie dokumentacji technicznej, finansowej, prawnej i eksploatacyjnej, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości oraz urządzeń stanowiących jej wyposażenie, przygotowywanie zapytań ofertowych i organizowanie postępowania ofertowego, wydawanie poświadczeń lub zaświadczeń właścicielom lokali, przygotowywanie cyklicznych informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach.

Współpraca z zarządem wspólnoty mieszkaniowej to również, windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości, windykacja opłat od właścicieli lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, wszczynanie postępowania upominawczego, sprawdzenie i zweryfikowanie stanu prawnego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali, prowadzenie wykazu właścicieli lokali i najemców w lokalach, przygotowywanie i obsługa zebrań; prowadzenie rejestru uchwał, prowadzenie dokumentacji zebrań, przygotowywanie projektu rocznego planu gospodarczego w formie planu rzeczowo-finansowego oraz planu prac remontowych finansowanych z funduszu remontowego, ubezpieczenie budynku.

 

„SOETO” Sp. z o.o.

ul.Nowowiejska 4
00-649 Warszawa
22 628 77 92



Biuro i adres do korespondencji:
„SOETO” Sp. z o.o.
ul.Baśniowa 3
02-349 Warszawa



Sekretariat:
tel.: (22) 621 83 26
fax: (22) 659 96 25
soeto@soeto.pl

Księgowość Wspólnot: (22) 659 38 60
ksiegowosc@soeto.pl
Administratorzy: 22 621-83-26

Copyright 2015 SOETO.pl